OT Kde sehnat, nebo cim nahradit Casio Exilim ZR100?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Duben 14 22:18:50 CEST 2014

Tak nejak ze zvedavosti jsem kouknul na eBay, nejake Japonce mi to
vyhodilo, ale prekvapilo mne, ze u jednoho z fotaku byla poznamka
NTSC-J. Jsem docela zvedavy, co Vam prijde a jak dalece to bude bez
tradicni japonstiny a 60Hz v siti pouzitelne - kazdopadne drzim palce.

Pavel Kutina