OT Kde sehnat, nebo cim nahradit Casio Exilim ZR100?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 14 21:55:21 CEST 2014

Díky za tip.

Zpočátku to vypadalo špatně, závěrem bylo zjištění, že vlastně vyhovuje jen
Casio Exilim ZRxxx, což jsem již považoval za nedostupné. Tady jsem ale
jedním klikem zjistil, že Amazon má.

Jenže pak se ukázalo, že to není přímo od nich, ale od nějakého Japonce,
který ale do ČR neposílá... Nakonec jsem do košíku naházel asi 20 různých
Exilim od různých Japonců a po vybrání cílové adresy vyhodil 90 %, kde
nebylo možné doručení. Ze zbytku jsem vybral nejlevnější, což byl ZR-500.

Tak jsem zvědav. Možná bude Japanese only:-)

Doprava zatím probíhala dobře, teď je ale zásilka podle trackingu EMS už od
12.4. zaseklá na Praha 120...

PH

Od: gatilo <gatilo na centrum.cz>www.dpreview.com -> camera -> camera feature
search -> movies ->