Re: c přižezení adresy do ukazatele

Čtvrtek Duben 10 23:51:02 CEST 2014

On 9 Apr 2014 at 22:09, Miroslav Draxal wrote:
> Začínám se dostávat do fáze, kdy mi to konečně trochu do sebe začíná
> zapadat. Myslím, že až překročím určitou hranici, tak mi to všechno
> docvakne. Pokud to píši sám, tak si to postupně "vyvíjím" a chápu to. Ale
> jak se někam kouknu, kde je něco, co jsem ještě neviděl, (nějaká složitost v
> dekleraci atd) tak tam mam velký problém. Kolikrát nevím odkud to mám začít
> "číst". Jsem samouk. Míra

Cteni (a psani) deklaraci neni az tak silene. Od identifikatoru ctete
nejdriv doprava, pak doleva. Nekdy je jen trochu potiz ten indentifikator
vubec identifikovat.
Mrknete treba na http://ieng9.ucsd.edu/~cs30x/rt_lt.rule.html je to tam i se
zakladnimi priklady. const a static to uz moc nezesloziti; pri prvnim cteni
je vynechte, po rozkodovani priradte k tomu, u ceho puvodne byly a je to.

V tom textu jsou i mile lec bohuzel neprelozitelne slovni hricky jako "keep
going left, because there's nothing left on the right" :-)

D.O.