RE: Re: c přižezení adresy do ukazatele

Zíka Aleš Ing. (ÚzP v Pelhřimově) Ales.Zika na fs.mfcr.cz
Čtvrtek Duben 10 06:28:08 CEST 2014

	Návod jak číst složité deklarace je např. tady: http://www.builder.cz/rubriky/c/c--/ucime-se-c-23-dil-slozite-deklarace-a-definice-155726cz

	Aleš Zíka
	http://results.cz

-----Původní zpráva-----
Od: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Miroslav Draxal
Odesláno: 9. dubna 2014 22:09
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Re: c přižezení adresy do ukazatele

Začínám se dostávat do fáze, kdy mi to konečně trochu do sebe začíná
zapadat. Myslím, že až překročím určitou hranici, tak mi to všechno
docvakne. Pokud to píši sám, tak si to postupně "vyvíjím" a chápu to. Ale
jak se někam kouknu, kde je něco, co jsem ještě neviděl, (nějaká složitost v
dekleraci atd) tak tam mam velký problém. Kolikrát nevím odkud to mám začít
"číst". Jsem samouk. Míra