c přižezení adresy do ukazatele

Čtvrtek Duben 10 01:58:43 CEST 2014

hezky napsáno :-) Já moc neprogramuju, obvykle jen jednodušší věci a na
malých systémech a tak jsem taky zvyklý šetřit paměť. Nedělá mi problém
občas něco napsat v asm a pokud píšu pro něco driver a chci mít přehled
o časování, pak jedině asm. Kolega dělá zase ty velké věci, důsledně
používá strukturované programování ... když mu namaluju časový průběh,
který je potřeba v něčem aspoň přibližně dodržet, tak to zkrátka
nenapíše, nebo dělá v céčku různě dlouhé časové smyčky a chce abych se
osciloskopem díval, jak je to vlastně dlouhé. O čase tam nemá přehled. V
asm dělal naposled před 15 lety.
Zatím co já jsem zkoušel dělat s pointry jednou a zhrozil jsem se jaký
kód to vygenerovalo, on když má k dispozici spoustu paměti a spoustu
času :-)  používá pointry běžně a neobejde se bez nich.
Takže rozdíly by se našly.
Anděl