RE: c přižezení adresy do ukazatele

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Duben 9 23:44:51 CEST 2014

Na C se mi líbí, že podle náročnosti úlohy a nálady programátora, lze psát kód od naprosto triviálního, až po totální úchylárny. Tzn. po rozkoukání lze vesele programovat a nemusí vadit, že ty věci lze napsat i složitě.

Taktéž lze mnoho věcí dělat i filozoficky dost odlišnými způsoby. Díky tomu se dá způsob zápisu přiblížit způsobu uvažování o daném problému a tím si řešení usnadnit.

PH

Od: Pavel Kutina
Proboha... a to mi kolega nedavno tvrdil "uvidis, ze az se trochu rozkoukas,
tak si C zamilujes". Zatim se to ovsem blizi fobii...

From: "Jan Waclawek"
.. alebo trebars aj

static int * const * volatile * a;

Interpretaciu nechavam ako domacu ulohu...
:-)

wek

PS. No dobre, ti, co chcu machrovat, ze poznaju cdecl:
declare a as static pointer to volatile pointer to const pointer to int
a teraz to prelozte do normalnej reci ;-)