Re: OT: přechod z XP na Linux

Úterý Duben 8 11:12:26 CEST 2014

Kdyz uz se tu rozvinula tak zajimava debata, rad bych se "prizeptal" - kdyz se
XP zameni na nejaky linux, jak to je stran aktualizaci, firewallu a antiviru?

Na XP byly aktualizace dulezite a optional (a z popisku se celkem dalo
rozhodnout, jestli to chci nebo ne), firewall docela jednoduse nastavitelny a
antiviru cela rada (nekdo preferoval ten, jiny onen). O aktualizacich jsem si
rozhodoval sam, nektere jsem zamerne nedelal, nektere nove uzasne ficury ktere
jsem nepotreboval jsem si nenechal nainstalovat, obcas znovu vypinal co se samo
zaplo ale co jsem nechtel, - proste nesouhlasil jsem ze system nejlip vi, co je
pro tebe nejlepsi. Ale na linuxech nevim, jak tohle funguje. Takova "zakladni
filozofie" rekl bych. Poucil byste me nekdo?

D.O.