elektro stavebnice

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Duben 6 06:20:31 CEST 2014

tie pinove listy nie su vobec zly napad. Ale mam presne taky isty posit
ako pises.
Mozno keby mala stavebnica zaklad dosku z hrubsieho FR4 a na nej
napajkovane samice pinovej listy. Kocky by sa do toho zasuvali.
Prepojovacie draty by mali potom pin, nie dutinku.
Autori to mozu kludne obslahnut, nebudem ziadat ziadne autorske poplatky :-)
b.