elektro stavebnice

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Duben 5 20:11:02 CEST 2014

Obávám se, že to není úplně šťastný nápad. Aby to fungovalo, musí být pin připájený na úplném kraji destičky. To povede při troše neopatrnosti dítěte, které si s tím bude hrát, k častému vylamování. Dovedu si představit, jak si na stole něco báječného postaví, a pak to bude chtít přenést do vedlejší místnosti ukázat bráchovi...

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Hronek
Sent: Friday, April 04, 2014 7:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: elektro stavebnice

Ahoj,
místo obšlahnutí jsem jim raději přispěl, myslím si, že je to dobrý nápad a má potencionál pro rozšiřování. Je to od doby nepřekonaných pružinkových kontaktů stavebnic logitronik01 a 02 docela zajímavý nápad.
Jsem zvědavý jak dopadnou. Držím jim pěsti

Petr H

PS: Pokud nedopadnou, asi si ji postavím sám ;-)