[OT] Lednice - jakou koupit?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Duben 4 13:44:18 CEST 2014

Také si myslím, že je to loterie.

Mám cca od r. 2008 Gorenje s 1 kompresorem. Ze začátku měla trochu divné rozložení teplot, pak se to srovnalo. Od té doby plná spokojenost. Při výběru jsem na značku nehleděl, dal jsem seřadit od nejlevnější a koupil první, která splnila mé požadavky ohledně vnějších rozměrů a vnitřních objemů. Klíčovým parametrem byla taková výška, aby do mikrovlnky na ní stojící bylo dobře vidět:-)

Spíše bych to obrátil a doporučil zjistit, jakým značkám se vyhnout. Nevím, zda Amica dělá i ledničky, ale po zkušenostech s pračkou, do které nová řídící jednotka stojí cca tolik, co nová pračka, bych prostě koupil cokoli jiného, co se hodí pro mé účely.

Obecně bych řekl, že metoda "vybrat nejlevnější, co splňuje požadavky" se velmi vyplatí. Pračka byla zatím jediné zklamání a vlastně ani ne tak velké, sloužila cca 6 let.

PH

Od: Zdenek
Ona to bude sázka do loterie jako se vším. Vždycky se dá narazit na dobrý
nebo špatný kus.

My máme nějakou Polar od  2000 a od té doby jede bez problémů. Manželce
tenkrát někdo poradil tuhle značku, tak jsme ji koupili. Taky dva
kompresory. Podle prodavače měla být výhoda, že při poruše jednoho funguje
alespoň druhé zařízení. Mně to jako podstatná výhoda moc nepřijde...

Behalf Of RV
Zatim nejspolehlivejsi spotrebic (tukytuk) je lednice Gorenje - mame ji od
roku 2002 - je to cca 2m hovado se dvema kompresory, ctyrsuplikovy mrazak a
digitalni termostat. Staci ji jednou rocne odmrazit. Jedine co dela tak
"prdi". ;-)

Bohuzel jak jsem se dival tak dvoukompresory a velkym mrazakem se snad uz
ani nedelaji.

Jinak za me osobne je Zanusi nejvetsi srac co se vyrabel - jak tu co jsem
mel - uslo chladivo a pak neustale blbnul kapilarni termostat. To same u
nasich.