[OT] Lednice - jakou koupit?

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Duben 4 12:55:15 CEST 2014

Ona to bude sázka do loterie jako se vším. Vždycky se dá narazit na dobrý
nebo špatný kus.

My máme nějakou Polar od  2000 a od té doby jede bez problémů. Manželce
tenkrát někdo poradil tuhle značku, tak jsme ji koupili. Taky dva
kompresory. Podle prodavače měla být výhoda, že při poruše jednoho funguje
alespoň druhé zařízení. Mně to jako podstatná výhoda moc nepřijde...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, April 04, 2014 9:42 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Lednice - jakou koupit?

Zatim nejspolehlivejsi spotrebic (tukytuk) je lednice Gorenje - mame ji od
roku 2002 - je to cca 2m hovado se dvema kompresory, ctyrsuplikovy mrazak a
digitalni termostat. Staci ji jednou rocne odmrazit. Jedine co dela tak
"prdi". ;-)

Bohuzel jak jsem se dival tak dvoukompresory a velkym mrazakem se snad uz
ani nedelaji.

Jinak za me osobne je Zanusi nejvetsi srac co se vyrabel - jak tu co jsem
mel - uslo chladivo a pak neustale blbnul kapilarni termostat. To same u
nasich.

Radek Vicek