RE: prevodník Pt100(0) Ni na RS485

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Duben 2 09:46:53 CEST 2014

Dobrý den,

teploměry TQS3 bez krytí
(http://www.papouch.com/cz/shop/product/tqs3-e-elektronika-teplomeru-s-rs485
/) jsou pro RS485, znají protokol Modbus RTU a stojí 650 Kč, po slevě pro
členy konference 585 Kč. Takže pro 4 vstupy se do požadované ceny vejdete, 4
x 585=2.340,- Kč (bez daně).

Rádi Vám je zapůjčíme k vyzkoušení.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of DeeJay
Sent: Tuesday, April 1, 2014 6:08 PM
To: 'HW-news'
Subject: prevodník Pt100(0) Ni na RS485

Zdravím,

zrovna si tu osahávám skvěle vybavená PLCčka od IDECu FT1A
Ethernet,16DI,8DO,displej,volitelně RS485, síťovatelné po ethernetu  za
zajímavou cenu - mají však jednu nevýhodu, nemají analogové vstupy - resp.
mají ale jen 0-10V. Programově je to úplně jinde než třeba LOGO od Siemense
a za lepší cenu. Potřeboval bych však připojit nějaké teploměry, na to můžu
použít buď RS485(Modbus)nebo Ethernet (Modbus TCP) - potřeboval bych tip na
nějaký převodník. Už jsem se díval na Elsaco SAIO nebo Papoucha nebo Orbit
ale vychází o dost draho. Líbil by se mi modul tak se 4 vstupy do 3-4kkč.

Jestli vás něco napadá, sem s tím. Zatím to mám na hraní,ale rád bych s tím
rozjel bazén se soláry :-)

Jara