Platby PayPal za obchodni zbozi

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Úterý Duben 1 23:27:58 CEST 2014

Takze jsme otestovali moznost platby PayPalem ze Slovenska a objevilo se:

Pavel Pavel has sent you €40.00 EUR. You will receive €38.29 EUR after a recipient fee of €1.71 EUR is deducted. Please select what you would like to do with this payment:
	Accept this payment and convert it to 1,024.24 CZK.

Takze neco to sezralo, ale timto je overena moznost zasilat zbozi na Slovensko bez nutnosti dobirky.
Ted jeste ucetne prevest ze soukromeho paypalu do firemniho ucetnictvi .. ale to myslim nebude problem

Mozna si nekdo rekne, ze jsem "objevil Ameriku" , ale pro mne to je novota.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Tuesday, March 04, 2014 10:48 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Platby PayPal za obchodni zbozi

Napadá mě ještě jedna varianta, ale nevím, jak bude fungovat v cizině,
případně jak bude důvěryhodná pro cizince. Některý weby umožňují platit
kartou přes nějaký platební portál. Většinou je to nějaký portál České
spořitelny, ale viděl jsem i ČSOB. Samozřejmě je to karetní operace, takže
je třeba číslo karty, platnost a CCV, což se někomu nemusí líbit, ale
funguje to a platba je okamžitě vedená jako uskutečněná.