Soft start (nejen) pro mikrovlnku

Čtvrtek Září 26 20:22:00 CEST 2013

Asi bych to resil vymenou jistice - meli jsme uz asi 4 mikrovlnky urcite
bez soft startu a zadni problem s B16A jisticem (proste spinac nebo rele
u digitalnich primo sepne ten autotransformator - mimochodem, proc to
jeste neni nahrazeno elektronikou? Je to tezke a stacil by snad menic na
3 kV + neco pro zhaveni co by vazilo desetinu...)