OT:telefon panasonic kx-t9100hg

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Září 26 07:29:40 CEST 2013

Zdravím,
  ano, bohužel má kolega pravdu, sám jsem asi 3 plně funkční sady odvezl do
sběráku. Fungovaly skvěle, vynikající dosah a perfektní zvuk, ale bohužel
používaly pásmo, které je nyní zabrané GSM a skutečně k té kolizi frekvencí
dochází.
  Jinak ty telefony měly určitý počet kanálů (12 ?) a mezi nimi se přelaďovaly
automaticky, na základě vyhodnocení nejlepšího příjmu. Nějaké manuální
nastavení tam pokud vím nebylo možné. Pokud se nepřipojí k základně (tj.
nedostanete oznamovací tón při vyvěšení), spíše mám obavu, že se smazalo ID
stanice, které by snad mělo byt v EEPROM, ale kdo ví, v tom telefonu byla
skutečně zapájená malá zálohovací baterka. Tak to třeba měli jen v RAM
a zálohovací baterka byla vlastně kurvítko, které Vám právě nyní zafungovalo
:-(. Ovšem ve světle prvního odstavce se mi chce podotknout "konečně :-)".

Zdraví Pavel