OT:telefon panasonic kx-t9100hg

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Září 25 22:30:01 CEST 2013

Sice mimo mísu, ale CT1 bezšňůráky se už poměrně dlouhou dobu nesmí
provozovat.
http://www.ctu.cz/aktuality/tiskove-zpravy.html?action=detail&ArticleId=403
Asi to provozujete ( nebo vlastně podle zprávy už ne ) někde kde to
evidentně ničemu nevadí, ale před pár lety po tom šli, neboť se to kreje
s nějakým GSM kanálem, kde to  potom chybovalo.

To samé majzla na DECT6 dovezené z USA  :
http://www.ctu.cz/cs/download/ochrana_spotrebitele/ochrana_spotrebitele_pozor-na-dect-6-0.pdf