Re: Zálohovaný zdroj 12V/15A pro trvalý provoz

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Úterý Září 24 11:11:17 CEST 2013

Aj ako inspiracia celkom na prd  :-(
Ostatne Vase pripomienky su pravdive.

Riesit to napajanie pri baterke cez diodu je pouzitelne pre nejake
zalohovanie jednej pamati RAM (a pod.)
Pre vykony ako je v zadani jednoznacne treba prepojit priamo zdroj,
spotrebic a baterku. Ako tu uz bolo niekolkokrat spomenute, je vhodny zdroj
s plynulym prudovym obmedzenim (aby to necyklovalo). Podpatovy odpojovac je
treba zvazit jeho uzitocnost. V pripade iba obcasneho vypadku siete a
zalohovania funkcne dost doleziteho zariadenia moze byt vacsie vybitie
bateriek nez normalne mensia skoda ako odstavenie zariadenia.

                                               Milan  Mlynarčík