arduino - měření intervalu (frekvence) - rrdtool

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Září 24 10:05:44 CEST 2013

Zdravím, tak uprava vstupu přes RC člen a schmitt pomohla,

přestali se objevovat falešné interupty  a i graf vypadá uvěřitelně.
Viz:

http://zapik.brunda.name/wind.png

V této souvislosti se zeptám na RRDTools. nějak se v tom nemůžu dobře
zorientovat:
Graf generuji kodem:
RRDs::graph "$name2",
  "--title", "Vitr",
  "--start", "now-1d",
  "--end", "now",
"--imgformat","PNG",
  "--width=1024",
  "--height=600",
  "DEF:avg=$rrd2:avg:AVERAGE",
  "LINE1:avg#0000FF:Prumer\l",
  "DEF:max=$rrd2:max:AVERAGE",
  "LINE2:max#FF0000:Narazy\l",
  "DEF:min=$rrd2:min:AVERAGE",
  "LINE3:min#FFFF00:Minimálni\l"

Proč je červená čára(Narazy ) silnější než modrá?

lze nějak udělat, aby křivka byla "hladká", tj aby to nebyly zuby?

Díky

Petr Zapadlo