arduino - měření intervalu (frekvence)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Září 23 21:01:58 CEST 2013

Zdravím,

výstup z čidla samozřejmně na ledce mám, nic zvláštního vidět nebylo.

Vyhodil jsem si na seriový port čítač přerušení a výsledek je takový, že pokud
je ledka zhaslá  (čidlo má OC), sem tam chodí falešný  impulz (na ledce
nevidět).

Když tak nad tím přemýšlím, tak když je tranzistor zavřený, tak je defaktu kus
drátu připojený na vstup přerušení.

Asi tam udělám s 7414 (6x schmitt) rc člen, který sežere krátké impulsy.
Viz příloha. To by  mělo pomoci.

--

Petr "Zapik" Zapadlo