Zálohovaný zdroj 12V/15A pro trvalý provoz

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 23 15:03:31 CEST 2013

No podle me je treba minimalne resit odpinani baterii pri vybijeni, aby
nesly do kolen.
A dale je treba resit to, aby hluboce vybite baterie neposlaly do kolen
ten napajeci geret. Zalezi jaky ten zdroj je - pokud ma inteligentni
omezeni nabijeciho proudu tak to neni problem. Nektere ale pri pretizeni
se bud vypnou a nebo zacnou cyklovat jak se snazi nabehnout.

Da se to asi omezit tim ze se baterie pripoji pres paralelni odpor
(staci radove desetiny ohmu pri tech proudech) a diodu na ten napajeci
zdroj. Pres odpor se to nabiji a pres diodu vybiji.

Radek Vicek