[OT] Re: LED verejne osvetleni - pokrok nebo omyl?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Září 21 16:55:22 CEST 2013

U nás na vsi, kde je 400 duší to nechal starosta taky vyměnit a kdyby ho
sousedi nepomluvili, že si na tom namastil kapsu, vůbec bych si toho
nevšiml. Tady na konci vsi byla vždy tma jako v pytli, předtím jako po
tom. Asi je to jeden z pseudo-problémů, nad kterým netřeba se vzrušovat.
A vždy se najde skupina takových těch bojovníků proti všemu, kteří se
proti tomu postaví. Sami sice nikdy nic pozitivního nevymyslí, ale
zaměstnají svými protesty úředního šimla. A o to jde. Nějak se nám ti
ouřadové přemnožili. Jako krysy.

Mrazík