LED verejne osvetleni - pokrok nebo omyl?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 21 15:18:10 CEST 2013

 21.9.2013, 15:13:26

To byl, pokud jsem to dobre pochopil, nazor "nahodneho kolemjdouciho".
Zatim, vsechny prispevky ktere jsem na tema LED v CT videl, byly o tom
jak jsou dokonale a uzasne a jak nas zachrani pred straslivym CO2.
Takze pro mne, jde o prijemny posun.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz