OT: tmel na docasnou izolaci proti vode ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 21 14:10:25 CEST 2013

 21.9.2013, 13:59:06

Jestli tam napatlate resistin, tak jej dostanete pryc jedine flexou,
ovsem i s prislusnym kusem plechu, nebo pozarem.
Tak nejak jsem nepochopil, o co vam jde. Pokud to ma byt ochrana pred
korozi, tak zakladovej nater, pokud o ucpani nejake diry, aby vam
nesnezilo na hlavu, pak nejlepsim docasnym rezenim je lepici paska
nebo nejaka folie.
A proc tu vubec delat docasne a ne rovnou poradne, byt i bez dotazeni
do finalniho stavu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz