OT: tmel na docasnou izolaci proti vode ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Září 21 12:54:20 CEST 2013

dekuji.
vyzkousim oboji na kousku a uvidi se ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimir Nerud
Sent: Saturday, September 21, 2013 12:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: tmel na docasnou izolaci proti vode ?

Dobry den, napadaji mne dve moznosti. Kazda ma sve pro i proti.
1) akrylátovy tmel - perfektne prilne, je pruzny, zaschne pouze na povrchu, a daji se utesnit i vetsi spary. Odstranitelnost je horsi, ale da se pomerne dobre mechanicky odskrabnout a zbytek dodelat chemicky. Prodava se odstranovac ve spreji.
2) resistin car, nebo neco podobneho - prilnavost je take vynikajici, ale nema takovou pruznost a neutesni velke spary, snad nanest nekolik vrstev.
Odstranitelnost je vyborna, snadno se umyje treba technickym benzinem

Vladimir