Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Pátek Září 20 23:29:17 CEST 2013

když už se tady probírá jak se přidaným šumem a průměrováním dosahuje
lepší rozlišení převodníku - v přijímači normálového kmitočtu DCF
používám jednobitový převodník - komparátor v procesoru :-)
http://vaelektronik.cz/bastl/dcfgen/schema/gedcf_15_sch.gif
Signál je přiveden mezi P1.0 a P1.1, během periody se 4x čte stav
komparátoru ... i když mám dojem že se to nestíhalo, místo 1/4 periody
jsou časy mezi vzorky 1,25 periody. Průměruje se to brutálně a oba
signály (odchylku fáze a sílu signálu) to ukazovalo celkem lineárně.
Tím že se program věnuje čtení signálu jen občas a po dobu 2 period, je
to citlivé na spoustu kmitočtů okolo tuším že po 200 Hz (je to dávno co
jsem to programoval), ale protože jsou v cestě dva krystaly (jeden v
anténě, jeden v přijímači), nevadí to.
Anděl