Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Září 20 23:02:24 CEST 2013

Ano, az nato ze som myslel 2. harmonicku (skor som napisal ako premyslel
ale snad to ospravedlni ze uz je piatok vecer :), potom 3. , 5. 7 v kazdej dalsej
je viac energie kde celkovy sucet = 0 a teda mensi parazitny prijem

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Friday, September 20, 2013 10:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

> Tak som si to namaloval (v MicroCap-e) a je to tak, ze Tayloe detektor
> by desing potrebuje filter pre nasobky prijmaneho kmitoctu Tasic
> Sinica to trochu vylepsil, pretoze v jeho zapojeni sa integruje pol
> periody (Tayloe 1/4) Najhorsie je na tom 1. harmonicka a potom kazda
> neparna.
> Ostatne to pise aj samotny autor tu:
> http://www.norcalqrp.org/files/tayloe_mixer_x3a.pdf

Jak to pisete je to jasne - sude harmonicke - do integracni doby se vejde stejny pocet kladnych i zapornych pulvln = soucet je 0.  Liche harmonicke - jedna pulvlna je navic - a ta se detekuje jako parazitni prijem U klasickych superhetu se musel filtrovat zrcadlovy prijem - tady liche harmonicke prijimaneho pasma - vzhledem k harmonickemu rozestupu radioamaterskych pasem to asi neni nic moc - ale co se da delat.

Zdravi Petr Kubac