Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Září 20 20:29:04 CEST 2013

Jasně, to je pravda. Já Persea nechci pomlouvat. Je to dobré rádio. Jen
mě toto prostě překvapilo ačkoliv nemělo protože úroveň kdy se blokuje
převodník je známá a v manuálu jasně napsaná. Prostě mi ale dopředu
nedošlo že zablokování převodníku způsobí naprostou degradaci přijímače
při přidání úrovně signálů o pouhý 1dB. Domnívám se, že zájemce o SDR
rádio bude rád že o této vlastnosti dopředu ví.

To rádio se kterým jste to porovnával zcela jistě nemělo IP3 +30dBm.
Jinak byste musel do okamžiku zablokování Persea dostávat stejné
výsledky a pak by analogové rádio mělo být lepší.

     Martin.