Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Září 19 09:08:07 CEST 2013

No já ru cenu právě srovnával, protože je možnost srovnání. A v tomto
úhlu pohledu to drahé je.
A na vině je jak už tu někdo zmínil počet vyráběných kousků. S SDR RTL
se dá dostat na 10 dolarů protože toho dělají tuny.
Funcube je "kusovka" navic jak tu Jirka správně podotknul to dotuje
nějaký satelitní program.
Ale samozřejmě pro někoho ta cena nemusí být špatná, zvlášť když chce
projekt podpořit. Pro mě je to prostě drahé ve srovnání s dalšími produkty.
Další věc je, že když si to někdo koupí, první co udělá, vrazí do toho
kus drátu. V horším případě hodně dlouhý kus drátu.
A zjistí, že to nefunguje. Protože je to zahlcené atd....    No a pak se
k tomu musí dodělat ty filtry.
Netvrdím, že to nejde, ale že je to vopruz, bez měření to nejde. Takže k
ceně funcube přidejte čas strávený nad vstupními filtry a jejich nastavení.
A tvrdím, že to stále nebude ono.