Re: OT: Jak na reklamaci mobilu ?

jozem na volny.cz jozem na volny.cz
Pátek Září 20 16:22:41 CEST 2013


Zdravím,

měl jsem stejný problém se synovou Experií Sola. Tam totálně zkolabovala GPS. V záruce byl třikrát v opravně. Posílal jsem ho tam přes prodejce - CZC. Jediná opravna, která je u nás v záruce dělá je Arvato Services, Osvobození 535, 273 03 Stochov, takže jinam se dát nedá. Pokaždé napsali, že závada se neprojevila a přehráli firmware. Po vyzvednutí jsem ho pokaždé ihned před budovou vyzkoušel a během půl hodiny reklamoval opravu znovu. 
Nakonec jsem se naštval a napsal rovnou na Arvato (info.CZ na bertelsmann.de), kde se tomu věnuje paní Iveta Sujová. Nevěřil jsem tomu sice nijak moc, ale podle jejích pokynů jsem tam telefon poslal. A světe div se! Nejdřív napsala, že byl postoupen hlavnímu technikovi a později přišel i s opravním listem, kde byl popis nalezené závady! A opravdu funguje. 

Hodně štěstí

Zeman

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: OT: Jak na reklamaci mobilu ?
Datum: 19.9.2013 - 14:21:11

> Zdravím,
>   kamarád má telefon Sony Xperia Ray, který jsem mu doporučil a tak se za něj
> cítím trochu zodpovědný. Problém je, že ten telefon vykazuje závadu, popsanou
> např. zde: http://talk.sonymobile.com/thread/40193 - jde o to, že při
> probouzení telefonu ze spánku nebo i při bootu se nezačne generovat obraz.
> Jen se zapne podsvícení, ale displej je černý.
>   Tato závada je specifická tím, že se projevuje jen občas, a to tím častěji,
> čím více je telefon používán. Když se nějakou dobu nechá v klidu, zpravidla pak
> zase nějakou dobu funguje.
>   Kamarád již 2x zasílal telefon na opravu - v jeho bydlišti není servisní
> centrum SE. Než tam přístroj doputoval, opravil se natolik, že se jim závada
> neprojevila. Oni vždy napsali, že nemají co opravovat, pro jistotu flashli
> firmware (čímž zdowngradovali systém z posledního dostupného na nějaký 
> obstarožní GingerBread), smazali všechny aplikace atd. Protože telefon dlouho
> ležel, po této "léčbě" zhruba týden fungoval, ale pak se začala závada 
> projevovat úplně stejně.
>   Kamarád již při druhém zaslání napsal obsáhlý dopis, který přiložil k
> telefonu, kde vysvětlil, jaké jsou záludnosti této závady, přiložil odkazy na
> její popis na Netu (včetně toho nahoře) a dokonce natočil (jiným mobilem)
> video s jasným projevem závady. Nicméně, jako by hrách na stěnu házel, na
> tyto informace nebyla žádná reakce a opět došlo obvyklé "závada se
> neprojevila", přístroj došel zdowngradovaný, smazaný, ale neopravený. Takže
> už ho kamarád ani nepoužívá, protože to nemá cenu, za chvíli by byl opět
> nepoužitelný.
>   Otázkou tedy je: Jak donutit servis, aby provedli konečně správnou
> záruční opravu ?
>   Zdraví Pavel
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list