Jak na reklamaci mobilu ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Září 19 21:37:46 CEST 2013

To už je irelevantní s kým to řeší, podstatné je, aby to ten, kdo
reklamaci přebírá viděl.

Vžijte se do situace, kdy něco vyrobíte a on vám to uživatel stále nosí
z5, že to nefunguje.
Vy to testujete a funguje to normálně. Nabydete dojmu, že dotyčný je
xxxxxx a že holt to neumí používat.
To že se závada projevuje jen např. při zapnutém HDO signálu atd.
nevíte, a neví to ani uživatel (příklad)

V servisech navíc nemají čas ani číst romány, které k tomu někdo dá.
Nebo nechtějí.
Tím se samozřejmě nechci servisu zastávat, ale je třeba, aby servisní
technik - nebo přebírající  onu závadu viděl.
A do protokolu napsat doslova, že závada byla vidět i při přejímce. A že
se zase nemusí dlouho projevit.

Já takhle pomáhal reklamovat kamrádce nějaký dotykáč od Samsungu. Občas
se stalo, že vypadl signál a nikdo se na ní nedovolal.
Párkrát se to stalo i při hovoru.  Druhý ( stejný) telefon který v
rodině měli to nedělal.
Vždy se to vrátilo ze servisu, že se závada neprojevila.  On to byl
problém i při předávání do servisu v obchodě, kde to koupila.
Ochotný prodavač to zkoušel i půl hodiny a nikdy se závada neukázala.
  Jako naschvál to zablblo, když jsme byli už v autě, nebo doma. I mě se
to párkrát povedlo - přistihnout mobil, že nemá ani čárku.
po 10 minutách zas plný signál..

Tak jsem tomu při další reklamaci pomohl rušičkou. Prodavač dopsal do
protokolu, že se závada už projevila 3x i v obchodě.
Výpadek hovoru a "mizející signál"
Po týdnu přišel mobil ze servisu - výměna desky. A opravdu , v papírech
jiné IMEI.  Od té doby už to maká jak má :-)