Jak na reklamaci mobilu ?

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Září 19 17:33:22 CEST 2013


Zkusil bych tam ještě zavolat nebo tam osobně zajít a normálně se s nima
domluvit ať vymění vnitřek (pokud možno přímo s technikem) evidentne jde o
chybu HW. Další možnost, je zkusit jiný servis (pokud je) a nebo přímo
zastoupení Sony - bude to pruda a prozatím to vypadá na zákopovou válku s
tím, že vydrží do konce záruky a pak si trhnete. 

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Thursday, September 19, 2013 4:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak na reklamaci mobilu ?

Zdravím,

> Kdyz se vzdy z opravy vrati pristroj downgrarovany, tak to 
> predpokladam znamena, ze ho pote zase nekdo zupgraduje.
> Nebylo by od veci nechat ten pristroj bezet se starsim systemem, ktery 
> tam nahral ten servers (a ktery tam mozna byl i od vyrobce?).

Ano, to jsme udělali, jenže závada se začla projevovat i v tom původním FW.
Protože mezitím výrobce vydal novější FW, než tam byl předtím (po
zupgradování), zkusili jsme, zda to třeba nepomůže. Ne, závada se projevuje
naprosto stejně s naprosto libovolným oficiálním FW.

> 
> Nebo je nekde napsano, ze ten telefon musi jet i s novym Androidem 
> (pokud tam teda nebyl uz od vyrobce) ?

Ano, jelikož jde o oficiální updaty systému, vydávané přímo výrobcem, a sám
telefon nabízí (ba přímo vynucuje) provést upgrade, když si všimne, že byl
vydán nový firmware. Nejde o žádné "custom ROM" třetích stran. Takže pokud
do sebe sám telefon ten FW chce nasoukat, předpokládám, že je snad logicky
dáno, že tam ten FW má běžet bez problémů :-).

Zdraví Pavel

> 
> PL
> 
> *************************************
> 
> From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
> To: <hw-list na list.hw.cz>
> Sent: Thursday, September 19, 2013 2:21 PM
> Subject: OT: Jak na reklamaci mobilu ?
> 
> 
> Zdravím,
>   kamarád má telefon Sony Xperia Ray, který jsem mu doporučil a tak se 
> za něj cítím trochu zodpovědný. Problém je, že ten telefon vykazuje 
> závadu, popsanou např. zde: http://talk.sonymobile.com/thread/40193 - 
> jde o to, že při probouzení telefonu ze spánku nebo i při bootu se nezačne
generovat obraz.
> Jen se zapne podsvícení, ale displej je černý.
>   Tato závada je specifická tím, že se projevuje jen občas, a to tím 
> častěji, čím více je telefon používán. Když se nějakou dobu nechá v 
> klidu, zpravidla pak zase nějakou dobu funguje.
>   Kamarád již 2x zasílal telefon na opravu - v jeho bydlišti není 
> servisní centrum SE. Než tam přístroj doputoval, opravil se natolik, 
> že se jim závada neprojevila. Oni vždy napsali, že nemají co 
> opravovat, pro jistotu flashli firmware (čímž zdowngradovali systém z 
> posledního dostupného na nějaký obstarožní GingerBread), smazali 
> všechny aplikace atd. Protože telefon dlouho ležel, po této "léčbě" 
> zhruba týden fungoval, ale pak se začala závada projevovat úplně stejně.
>   Kamarád již při druhém zaslání napsal obsáhlý dopis, který přiložil 
> k telefonu, kde vysvětlil, jaké jsou záludnosti této závady, přiložil 
> odkazy na její popis na Netu (včetně toho nahoře) a dokonce natočil 
> (jiným mobilem) video s jasným projevem závady. Nicméně, jako by hrách 
> na stěnu házel, na tyto informace nebyla žádná reakce a opět došlo 
> obvyklé "závada se neprojevila", přístroj došel zdowngradovaný, 
> smazaný, ale neopravený. Takže už ho kamarád ani nepoužívá, protože to 
> nemá cenu, za chvíli by byl opět nepoužitelný.
>   Otázkou tedy je: Jak donutit servis, aby provedli konečně správnou 
> záruční opravu ?
>   Zdraví Pavel
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list