Jak na reklamaci mobilu ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 19 15:38:28 CEST 2013


Kdyz se vzdy z opravy vrati pristroj downgrarovany, tak to predpokladam
znamena, ze ho pote zase nekdo zupgraduje.
Nebylo by od veci nechat ten pristroj bezet se starsim systemem, ktery
tam nahral ten servers (a ktery tam mozna byl i od vyrobce?).

Nebo je nekde napsano, ze ten telefon musi jet i s novym Androidem (pokud
tam teda nebyl uz od vyrobce) ?

PL

*************************************

From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 19, 2013 2:21 PM
Subject: OT: Jak na reklamaci mobilu ?


Zdravím,
  kamarád má telefon Sony Xperia Ray, který jsem mu doporučil a tak se za něj
cítím trochu zodpovědný. Problém je, že ten telefon vykazuje závadu, popsanou
např. zde: http://talk.sonymobile.com/thread/40193 - jde o to, že při
probouzení telefonu ze spánku nebo i při bootu se nezačne generovat obraz.
Jen se zapne podsvícení, ale displej je černý.
  Tato závada je specifická tím, že se projevuje jen občas, a to tím častěji,
čím více je telefon používán. Když se nějakou dobu nechá v klidu, zpravidla pak
zase nějakou dobu funguje.
  Kamarád již 2x zasílal telefon na opravu - v jeho bydlišti není servisní
centrum SE. Než tam přístroj doputoval, opravil se natolik, že se jim závada
neprojevila. Oni vždy napsali, že nemají co opravovat, pro jistotu flashli
firmware (čímž zdowngradovali systém z posledního dostupného na nějaký 
obstarožní GingerBread), smazali všechny aplikace atd. Protože telefon dlouho
ležel, po této "léčbě" zhruba týden fungoval, ale pak se začala závada 
projevovat úplně stejně.
  Kamarád již při druhém zaslání napsal obsáhlý dopis, který přiložil k
telefonu, kde vysvětlil, jaké jsou záludnosti této závady, přiložil odkazy na
její popis na Netu (včetně toho nahoře) a dokonce natočil (jiným mobilem)
video s jasným projevem závady. Nicméně, jako by hrách na stěnu házel, na
tyto informace nebyla žádná reakce a opět došlo obvyklé "závada se
neprojevila", přístroj došel zdowngradovaný, smazaný, ale neopravený. Takže
už ho kamarád ani nepoužívá, protože to nemá cenu, za chvíli by byl opět
nepoužitelný.
  Otázkou tedy je: Jak donutit servis, aby provedli konečně správnou
záruční opravu ?
  Zdraví Pavel



Další informace o konferenci Hw-list