Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Září 19 09:00:36 CEST 2013

ked chcete nieco plnohodnotne tak je to presne ako pisete. Bud je to
nedovarene a nedokoncene ako vsetky open veci, ktore vznikli za ucelom
lacno konkurovat tym plnohodnotnym (potvrdene na 5 sigma). Potom zistili
ze aj v tom sdr je rovnako prace ako plnohodnotnom v stolnom prijimaci
:-) Alebo to dotiahli do uspesneho konca a stoji to tolko ako
plnohodntne veci :-)
b.