Prosim o kontrolu textu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Září 14 20:31:27 CEST 2013

Dobře, ale vysvětlovat to tepelným pohybem je mimo. Střední kvadratická
rychlost elektronů ve vodiči je při pokojové teplotě někde v řádu km/s
(no možná víc, ale jsem líný to počítat). Čili asi tak rychlost družic
na oběžné dráze kolem Země. Sice tak rychlou mašinku asi nepostavíte,
ale myslíte, že by nefungovala ?

Mrazík