Tip na petismerny joystick

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Září 9 13:18:08 CEST 2013

Pokud ten paty smer je center-push, tak mozna treba tohle:

http://www.seeedstudio.com/depot/alps-skqu-4-direction-joystick-w-switch-p-161.html?cPath=85_51

Pavel Brychta

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kutina
Sent: Monday, September 09, 2013 1:06 PM
To: HW-news
Subject: Tip na petismerny joystick

Zdravim,

asi neumim hledat, ale nedari se mi - hledam ctyr- nebo idealne petismerny
joystick (tedy ne herni zarizeni, ale ovladaci prvek do konstrukce), ovsem
tlacitkovy. U ruznych Cinanu jsou k nalezeni analogove jako nahradni dily
pro playstation ci co, ale nejakou zhruba stejne velkou konstrukci s
mikrospinaci nenachazim (jednokusove mnozstvi, bastlim si, nepotrebuju toho
kontejner).

Dari se mi to najit jen jako nahradni dil k mobilum, ale to se mi zda jako
prilis forove a mrnave, ja bych na tom chtel mit jako ovladaci prvek
kloboucek ci kolecko tak 30-40 mm v prumeru. Poskladat to z jednotlivych
switchu je take reseni, ale kdyby se to nekde vyskytlo jako soucastka ci
modul "do neceho", asi bych tomu dal prednost.

S pozdravem
Pavel Kutina