Tip na petismerny joystick

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Září 9 13:17:11 CEST 2013

Myslite neco takoveho ?
http://www.tme.eu/cz/katalog/#id_category=100493&page=1&s_field=artykul&s_order=ASC

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Monday, September 09, 2013 1:06 PM
To: HW-news
Subject: Tip na petismerny joystick

Zdravim,

asi neumim hledat, ale nedari se mi - hledam ctyr- nebo idealne petismerny joystick (tedy ne herni zarizeni, ale ovladaci prvek do konstrukce), ovsem tlacitkovy. U ruznych Cinanu jsou k nalezeni analogove jako nahradni dily pro playstation ci co, ale nejakou zhruba stejne velkou konstrukci s mikrospinaci nenachazim (jednokusove mnozstvi, bastlim si, nepotrebuju toho kontejner).

Dari se mi to najit jen jako nahradni dil k mobilum, ale to se mi zda jako prilis forove a mrnave, ja bych na tom chtel mit jako ovladaci prvek kloboucek ci kolecko tak 30-40 mm v prumeru. Poskladat to z jednotlivych switchu je take reseni, ale kdyby se to nekde vyskytlo jako soucastka ci modul "do neceho", asi bych tomu dal prednost.

S pozdravem
Pavel Kutina