RE: sbs01 obnovení ze zálohy

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Září 8 20:10:28 CEST 2013

Tohle byla známá a dost fatální chyba Windows XP. Pokud se naklonoval disk a
připojil s původním diskem, tak to totálně rozhodilo systém a část dat
používal ze starého disku a část z nového.  Takže po odpojení starého disku
šel systém do kolen. Osobně bych doporučil obnovit bez starého disku a pro
potřeby kopírování jedině po síti.
Možná se jedná o jinou chybu, ale projev se mi zdá stejný...