RE: sbs01 obnovení ze zálohy

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Září 7 15:25:28 CEST 2013

První pokrok, mišmaš v boot.ini

Bacha na názvy cest ARC. Základní deska si to pokaždé přebere po svém, podle
počtu připojených HDD. Je zajímavé, že ač naprosto stejná konfigurace, tak
cesty ARC jsou jiné????

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Draxal
Sent: Saturday, September 07, 2013 1:30 PM
To: 'HW-news'
Subject: ot: sbs01 obnovení ze zálohy

Dobrý den,

Po havárii disku v SBS2003 jsem vyměnil HDD úplně stejné jako byli původně.
Měl jsem starou bitovou kopii HDD, tu jsem naklonoval na nový HDD. Server
šel spustit v obnově AD. Posléze jsem kompletně obnovil ze záloh (c:d:). Po
restartu ale naskočí hláška, že" z daného spouštěcího disku nelze načíst
spouštěcí soubory" a konec zvonec, reset.

Nemáte nápad co se děje?

HW naprosto identický

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 8773 (20130907)

http://www.eset.cz