prazdninove citanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 6 18:16:13 CEST 2013

>Ale moc bych se nedivil, kdyby tato situace vznika a¾ pøi návrhu DPS, kdy¾
>GND nebyla tam, kde by se to hodilo:-)

Asi nie - appendix D je popis "evolucie" obvodu, vsimnite si posledny
obrazok (chyba tam sice 2k seriovy odpor a kondik (a aj 2M spatnovazobny v
OZ), ale nie je to myslene ako "ozajstny" obvod, len naznacenie postupu).

Skor si myslim, ze toto bol zamer; mna vsak matie ten 20Ohm odpor. Ak by
tam bol skrat, vsetkemu rozumiem. Tipujem, ze tych 20Ohm tam pribudlo
pocas ladenia zapinania/vypinania alebo skokov ci v zdroji ci v zatazi;
ale rad by som poznal pravu pricinu... :-)

wek