Termostat pro party panev

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Září 5 21:01:27 CEST 2013

Vdaka za popis, dokazal som si to predstavit aj z Vasho popisu. Ako vzdy,
je tam jeden certovsky detail, v tomto pripade pruzny pasik z oceloveho
plechu. Ten napad s drazkou sa mi tiez paci svojou jednoduchostou.

Ten samonosny kontakt - no budiz... Neviem ake vhodne riesenie za par korun
by som pouzil. To kontaktovanie by malo byt v nejakej malej teplote odolnej
objimke, najskor asi keramickej. Ale ci sa nieco take robi a kde to kupit,
to teda neviem.

Posledna poznamka, teda vobec netusim ako su riesene novodobe zehlicky a
ich vyhrievacie telesa, ale na 99% by som povedal, ze tie stare z ETA mali
vzdy trojzilovy kabel a ochranny vodic bol vzdy pripojeny na vyhrievane
zeliezko, tudiz to bolo cele zemnene. Myslim si, ze na tomto sa nic
nezmenilo ani dnes, ale nie som si isty, lebo ziadnu modernu zehlicku som
nemal rozobratu. Pouzivaju sa totiz rozne specialne sroby, na ktore nemam
vhodny srobovak.

A.