RE: Odcházející autobaterie

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Říjen 26 22:13:36 CEST 2013

Tak jsem baterku přes noc nabíjel, abych dnes alespoň dojel pro novou.
Dostala asi 30% kapacity, ale ráno ani náznak startování. Klika, že to bylo
trochu s kopce...
Pak to byly trochu nervy při popojíždění v koloně po Praze, aby mi to
nechcíplo. Baterku jsem vyměnil hned před prodejnou a je po  starostech. :-)

Dobře, že jsem zvolil osobní odběr. Baterka, kterou mi připravili, měla
opačně umístěné + a -. Včera jsem zkoumal rozdíly mezi pravou a levou
variantou. Bylo to objednané správně, ale spletl to e-shop.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Josef Štengl
Sent: Saturday, October 26, 2013 9:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: Odcházející autobaterie

Snad jen u věcí, které nemají vliv na bezpečnost (nemají ASIL). Tam je také
tlak, ale nikdo, kdo podepisuje papíry, a nechce vyhazov nebo přímo
nepospíchá do vězení, tak je to vícemémě standardní vývoj.

Baterka u mamky v autě je druhá, první odešla na vybytí po pěti letech,
druhá je tam už 8 let.

Asi záleží co kupujete.

ced