Odcházející autobaterie

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Říjen 26 21:23:52 CEST 2013

Snad jen u věcí, které nemají vliv na bezpečnost (nemají ASIL). Tam je také tlak, ale nikdo, kdo podepisuje papíry, a
nechce vyhazov nebo přímo nepospíchá do vězení, tak je to vícemémě standardní vývoj.

Baterka u mamky v autě je druhá, první odešla na vybytí po pěti letech, druhá je tam už 8 let.

Asi záleží co kupujete.

ced