OT: modelarina - jak zacit s letadly pro 13leteho

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Říjen 21 08:39:59 CEST 2013

Zdravím,

nepadl tady ještě Děs:

http://www.volny.cz/skocdopoler/Pomalolety/Des/Des.htm

myslím, že je to éro, které se dá postavit bez naprostých zkušeností, a pokud
to bude jen trochu souměrné, tak to bude létat dobře.

Pro začátečníky ideální - velmi pomalé, motor stejnosměrný 280 s převodovkou
je levný, dvoučálnek cca 1000mAh taky.

Naučil jsem na tom lítat spoustu lidí. letadlo je výborně opravitelné,
maximálně uříznete poškozenou část a postavíte ji znovu.

jen doporučuju udělat křídlo rovnou s křidélky - nemá to takovou setrvačnost
na směrovku.

Zapik