OT: modelarina - jak zacit s letadly pro 13leteho

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Říjen 21 06:42:24 CEST 2013

A musí nutně začínat s RC?
Nebylo by lepší začít s házedly, osvojit si základy, vyvážení, funkce směrovky, výškovky, křídélek.....
A chcete to opravdu levný? Kupte mu lepidlo - viz vlákno, které šlo před pár dny, použijte tácky od baleného masa či zeleniny, které se stejně vyhazují, je to nějaký polystyrén.
Jak má vypadat letadlo snad ví, stačí nákres. Rozměry nejsou důležité, lítá skoro vše. S těmito  mrňavými házedly se dá užít srandy až až. A pokud nadchne kamarády...
Výhod to má několik: je to opravdu levné, když něco rozbije, tak to téměř nic nestojí,
                               snadno dostupné
                               fantazii se meze nekladou
                               z rodinného balení masa, nebo spíš ze dvou, se dá postavit éro i s rozpětím skoro půl metru
                               naučí se základům opracování materiálu, preciznosti, z vercajku mu stačí nůž či skalpel případně žiletka, kus šmirglu
                               éro postaví za odpoledne, večer až utichne vítr, může jít lítat (tuhle výhodu považuji zvláště u malých dětí za významnou).
Pavel Glajc