TIP na naneseni pasty QFP 0.5?

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Říjen 20 01:20:30 CEST 2013

On 19. 10. 2013 23:30, nesvacil na posys.cz wrote:
> Zdravim,
> jde mi o male naneseni pasty na DPS LQFP100 pri oprave nebo prototypu.
> Aby te pasty nebylo malo/hodne a stacilo to prejet troubou/vzduchem.
> Samozrejme sahnout licnou, odsat, ... to vse lze, ale zda nema nekdo
> lepsi tip.

Neodsavajte. Pridajte na mostik tavidlo a mostik potiahnite hrotom
spajkovacky smerom von, tym ho pretrhnete a cin sa rozbehne na vyvody a
na hrot.  Niekedy - ak je mostik tenky - sa staci hrotom mostika iba
dotknut. Zaklad je vela tavidla.

Pekne je to vidiet napriklad na tomto videu (od 2:15):
http://www.youtube.com/watch?v=gPYo8gMvJhY&t=135s

Inak, ten Vas napad s pridanim dalsieho tavidla k rovno vedla pasty
vobec nie je zly. Otazka je, ci je kazde tavidlo vydrzi byt aktivne
pocas celeho reflow procesu.

-m-