TIP na naneseni pasty QFP 0.5?

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Říjen 19 23:51:42 CEST 2013

Pokud ten obvod sundavate horkym vzduchem, tak na ploskach vam zustane dost
cinu aby se novy obvod dal zapajet, takze bych neodsaval, jen dal tavidlo,
novy obvod a pajel.
Pri vyrobe prototypu mate predpokladam mista kolem obvodu dost i na vetsi
sablonu.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of nesvacil na posys.cz
Sent: 19. října 2013 23:30
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: TIP na naneseni pasty QFP 0.5?

Zdravim,
jde mi o male naneseni pasty na DPS LQFP100 pri oprave nebo prototypu. Aby
te pasty nebylo malo/hodne a stacilo to prejet troubou/vzduchem. Samozrejme
sahnout licnou, odsat, ... to vse lze, ale zda nema nekdo lepsi tip.

S sablonou pouze 3mm pres IO, jak ji uchytite ?

PS: Bobek nebo zizala lze nanest, ale musi se to zpetne odsat nebo se Vam to
nestava ?

diky
Jirka

Dne 19. 10. 2013 19:19, Petr Labaj napsal(a):
> [...]
> boku, nikoli tlakem na pist.
> Pokud mate desku bez masky, tak davkovat jen "bobek" na kazdou plosku.
> Neni treba ho roztahovat na celou delku plosky, rozleje se pri
> pretaveni sam. Pokud byste presto mel neodolatelnou touhu to
> roztahnout na celou plosku, tak uz ne tou dispenserovou jehlou, ale
> jen ten bobek roztahnout spickou ciste jehly.
>
> Ta desku s maskou se da udelat i tenky pasek pres vsechny plosky na
> jedne strane, ale i a desce s maskou to obcas udela zkrat mezi nohama
> a je treba odsavat. Takze bobek na kazdou plosku je jistejsi postup.

pasty napr. pri vymene QFP 0.5. Sablonu zde jednoduse nedam. Dispenzer, kdyz
se udela zizala i 0.3, tak je to moc.
? Mate nekdo nejaky postup, tip ?