Sprcha na mince

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 18 21:07:59 CEST 2013

Nechápu proč čipy....
  Už jsem to tu psal.  Zbytečnej mezičlánek a HW okolo toho.
Čísla, kód, stačí 6 míst, náhodně generované - v databázi přidělit
oprávnění, kredit.
U sprch klávesnice.
Aby to bylo jo zajímavý, může bejt číslo na pytlíčku s šamponem :-)

Co vím, tak 90 procent myček aut přešly od různých systémů čipů k
číselným kódům ( včetně čárových)

JaKub