Sprcha na mince

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Říjen 18 19:59:28 CEST 2013

Možná jsem to v předchozích příspěvcích přehlédl, ale jak ta sprcha rozezná
řádného hosta od kolemjdoucího?
I to RFID by mělo smysl
- pro řádného hosta čip s omezením na dobu pobytu (může sloužit zároveň jako
identifikace pro vstup do kempu nebo pro jiné služby)
- pro kolemjdoucího čip s omezením na jeden vstup do sprchy
Obojí vydané na recepci proti záloze.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Friday, October 18, 2013 3:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: Sprcha na mince

 18.10.2013, 14:55:59

Ty vase poznamky o "user unfriendly" systemu jsou sice vysoce relevantni,
ale nejak mi unika, proc by to s mincovnikem melo byt lepsi nez s RFIDem.

Protoze jsem byl prvni, kdo v tomto vlakne RFID zminil, tak dodavam, ze ve
svetle one zasadni informace, ze sprcha nema byt pro radne hosty kempu, ale
pro nahodne kolemjdouci, kterou si ovsem tazatel kulisacky nechal az
nakonec, je RFID blbost.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz