LWIP 1.4.1, FreeRTOS, uz snad vse jde

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 17 08:09:03 CEST 2013

Bude to tim MEM_SIZE, u mne se to chovalo stejne, jednou za cas se neuvolnil
paket (nebyl volny buffer ethernetoveho rozhrani) a strasne jsem se divil ze
mi po case roste pametova narocnost. Pro overeni ze je to tento problem bych
doporucil MEM_SIZE nastavit stejne, kolik mate deskriptoru v hw ethernetu,
to pak padne hned pri prvnim neuvolnenem bloku.

Tipuji ze jste jen problem oddalil ale nevyresil. Spis bych zvetsil pocet
deskriptoru na RX i TX kontrolovanych DMA ethernetu.

Franta.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Datum: 17. 10. 2013
Předmět: Re: LWIP 1.4.1, FreeRTOS, uz snad vse jde

"

Tak snad konecne uspech, celou noc bezi stabilne a komunikativne - provedl
jsem par zmen v nastaveni options jako syntezu z ruznych projektu a podle
uvazeni, co by mohlo pomoci....
Az bude trochu casu, zkusim iteracni metodou zjistit, ktere nastaveni bylo
to dulezite ;-)
Nove (rozdilne) bylo nastaveno toto:

#define ETHARP_TRUST_IP_MAC             1
#define IP_FRAG_USES_STATIC_BUF         1
#define LWIP_AUTOIP                     1
#define SYS_LIGHTWEIGHT_PROT    1                    // toto tipuji jako
klicove
#define MEM_SIZE                (8*1024)                       // predtim 5*
#define DEFAULT_THREAD_STACKSIZE        1000    // predtim 500, ale
zasobniky jsem vypisoval a docela rezerva byla

Tak snad uz OK, ted zacnu resit ty servery, mam dojem, ze nejaky projekt tu
kdysi probehl ale nemohu to najit.