LWIP 1.4.1, FreeRTOS, uz snad vse jde

Čtvrtek Říjen 17 06:04:04 CEST 2013

Tak snad konecne uspech, celou noc bezi stabilne a komunikativne -
provedl jsem par zmen v nastaveni options jako syntezu z ruznych
projektu a podle uvazeni, co by mohlo pomoci....
Az bude trochu casu, zkusim iteracni metodou zjistit, ktere nastaveni
bylo to dulezite ;-)
Nove (rozdilne) bylo nastaveno toto:

#define ETHARP_TRUST_IP_MAC             1
#define IP_FRAG_USES_STATIC_BUF         1
#define LWIP_AUTOIP                     1
#define SYS_LIGHTWEIGHT_PROT    1                    // toto tipuji jako
klicove
#define MEM_SIZE                (8*1024)                       // predtim 5*
#define DEFAULT_THREAD_STACKSIZE        1000    // predtim 500, ale
zasobniky jsem vypisoval a docela rezerva byla

Tak snad uz OK, ted zacnu resit ty servery, mam dojem, ze nejaky projekt
tu kdysi probehl ale nemohu to najit.